dimecres, 21 de maig del 2008

Els POPSTROC, quina sorpresa!

Aquesta tarda, per pura casualitat, mentre feia una recerca al google, m'ha aparegut un nom que m'ha portat molt bons i vells records: POPSTROC. Que en feia, de temps, que no havia tingut notícies d'aquest grup de rock de Mataró! A principis dels noranta, quan jo tot just començava a sortir de l'ou, algunes de les seves cançons van passar a formar part de la banda sonora de la meva vida. Eren temps de Santes, de gresca, de nits caloroses a la platja, d'emocions intenses i descobertes... Com passa el temps! He tornat a sentir la cançó "Ella (Sóc Salvatge)", i l'he trobada tan potent i fresca com fa gairebé vint anys. Tot plegat això ha despertat la meva nostàlgia i he buscat informació sobre els POPSTROC a internet, i la meva sorpresa ha estat trobar-hi força coses: fotos, MP3, articles d'informació... Per sort, es veu que hi ha més gent, que comparteix gustos i enyorances!